Opinie o mojej książce



Poznaj opinie o książce "Refluks - kompletny przewodnik"


"Pani książka ratuje mi życie. Przeczytałam ją 5 dni temu i już przez te 5 dni stosowania się do zasad z książki mogę powiedzieć, że czuję się niesamowicie. "
                                                                                                       - Katarzyna

"Polecam książkę, mnóstwo ważnych informacji, same konkrety, gotowe zasady. przepisy. wszystko co chciałem wiedzieć o tej chorobie - w jednym miejscu."
                                                                                               - Mario

"Dziękuję p.Moniko jest Pani Kochaną osobą , podzieliła się Pani wiedzą i doświadczeniem z innymi. 
Nie zostawiła Pani tylko dla siebie i za to bardzo dziękuję."
                                                                                             - Alina

"Przeczytałam książkę. Nigdy żaden lekarz nie udzielił mi chociaż w 1/3 tak trafionych i pomocnych informacji na temat refluksu co pani w swojej książce. Żałuje tylko jednego - ze nie przeczytałam tej książki wcześniej."
- Karina

"Metody radzenia sobie z bólem które pani opisuje są bardzo skuteczne! Metody naturalne to po prostu cudo!"
                                                                                          - Kris

"Od paru tygodni miałam okropne zgagi, bardzo ciężkie, lekarze faszerowali mnie tylko kolejnymi tabletkami, które nic nie pomagały. od kiedy zaczęłam stosować zasady i metody zawarte w Twojej książce, moje zgagi zniknęły. Dziękuję. "
                                                                                           -Annab

"dziękuję za tę książkę, ratuje mi życie"
                                                                                    - Jl

"Pani nawet nie wie jak jestem pani wdzięczna za taką książkę. moje bóle w końcu ustały! a cierpiałam od wielu miesięcy"
                                                                                   - W

"Książka rewelacja tak samo jak przepisy"
                                                                                          - annatryw

"Po dwóch tygodniach stosowania pani rad i metod sam nie wierze w to jak dobrze się czuje. dziękuje raz jeszcze. książka jest świetnie napisana, obszerne informacje"
                                                                                   - 5373

"Dziękuję Pani za książkę, zmienia moje życie"
                                                                                    - psikorz

"Najlepsze co przeczytałem w życiu na temat refluksu"  
                                                                                 - Tom

"Cudowna książka i cudowna osoba. ogromne ilości przydatnych porad i wskazówek o tym jak żyć z refluksem"
                                                                                             -  Boromir1986

"Pani Moniko, nigdy nie czułam się tak dobrze! Pani książka czyni cuda"
                                                                                 - Marta

"Moja wdzięczność do Pani nie ma granic. Dawno nie czułam się tak dobrze jak po stosowaniu się do Pani zasad."
                                                                              - Jola




Komentarze

  1. i ja sie podpisuje pod tymi komentarzami i jestem takiego samego zdania

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze co może się trafić człowiekowi choremu na ten głupi refluks to ta książka. Dziekuje. Bo czuje się po prostu lepiej dzięki pani radom i zasadom

    OdpowiedzUsuń
  3. refluks niszczyl mi zycie, a dzieki tej ksiazce wszystko sie zmienilo. stracilem juz nadzieje ze kiedykolwiek poczuje sie jak zdrowy czlowiek. jestem zaskoczony jak szybko nastapila poprawa po wprowadzeniu zasad ktore pani oferuje w ksiazce. jedno moge powiedziec - dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam tylko napisac ze dzis moja córka pierwszy raz od trzech miesiacy przespala spokojnie noc bez wybudzających ją ze snu objawow refluksu. a wszystko dzięki metodom ktore pani opisala. dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:)