moja książka: REFLUKS - kompletny przewodnik

Ta książka pozwoli Ci zapomnieć o objawach refluksu!


Pisząc bloga bez przerwy dostawałam pytania na temat refluksu i spraw z nim związanych.

Postanowiłam więc spisać wszystko, czego nauczyłam się na temat choroby refluksowej w ciągu 12 lat.

Tak powstała ta książka, która jest prawdziwym kompendium  - znajdziesz w niej wszystko, co musisz wiedzieć, jeśli chorujesz na refluks.

Ta książka to 137 stron niezbędnej wiedzy, która pomoże Ci poczuć się lepiej.

Znajdziesz tu rozdziały o leczeniu farmakologicznym, o metodach naturalnych, przepisy, wszystko o czym musisz pamiętać chorując na refluks, oraz wiele więcej. Napisałam w niej o wszystkim tym, co należy robić, aby tak jak ja nie odczuwać objawów choroby (a jestem osobą z bardzo ciężkim refluksem) i móc np. jeść o wiele więcej produktów.


Przeczytaj fragment.

Książka dostępna jest jako ebook, w formacie PDF.

Zamówienia można składać pisząc na adres 











Komentarze

  1. Witam, jestem bardzo zainteresowana książką. Proszę o informacje w jakiejj jest cenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Moniko, pani książka ratuje mi życie. Przeczytałam ją 5 dni temu i już przez te 5 dni stosowania się do zasad z książki mogę powiedzieć, że czuję się niesamowicie. A to tylko przecież 5 dni, a różnica już jest zauważalna i przede wszystkim zniknęły moje nocne bóle klatki i zgagi.
    Ogromnie pani dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Katarzyno, bardzo się cieszę i życzę dużo zdrowia :)

      Usuń
  4. polecam książkę, mnóstwo ważnych informacji, same konkrety, gotowe zasady. przepisy. wszystko co chciałem wiedziec o tej chorobie - w jednym miejscu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam książkę. Powinna pani zostać lekarzem. Nigdy żaden lekarz nie udzielił mi chociaż w 1/3 tak trafionych i pomocnych informacji na temat refluksu co pani w swojej książce. Żałuje tylko jednego - ze nie przeczytałam tej książki wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem krótko - dziękuje autorce za te książkę. Dokładnie tego potrzebowałem

    OdpowiedzUsuń
  7. Metody radzenia sobie z bólem które pani opisuje są bardzo skuteczne! Metody naturalne to poprostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. od paru tygodni miałam okropne zgagi, bardzo ciezkie, lekarze faszerowali mnie tylko kolejnymi tabletkami, ktore nic nie pomagaly. od kiedy zaczelam stosowac zasady i metody zawarte w Twojej ksiazce, moje zgagi zniknely. jestem w ogromnym szoku. dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje za te ksiazke, ratuje mi zycie

    OdpowiedzUsuń
  10. pani nawet nie wie jak jestem pani wdzięczna za taką książkę. moje bóle w końcu ustały! a cierpiałam od wielu miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  11. ksiazka rewelacja tak samo jak przepisy - mam pytanie - czy klopsiki to twoj wlasny przepis wymyslony przez ciebie? bo sa rewelacyjne, nie sadzilam ze z moim zoladkiem zjem jeszcze kiedys smaczne mieso :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję. dziękuję bardzo. jestem zszokowany bo podchodziłem z dystansem do czegokolwiek na temat refluksu, nie majac nadziei ze cos jeszcze mi pomoze, a teraz po dwóch tygodniach stosowania pani rad i metod sam nie wierze w to jak dobrze się czuje. dziekuje raz jeszcze. ksiazka jest swietnie napisana, obszerne informacje, wszystko czego potrzebowalem

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuję Pani za książkę, zmienia moje zycie

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepsze co przeczytalem w zyciu na temat refluksu

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna książka i cudowna osoba. ogromne ilosci przydatnych porad i wskazowek o tym jak zyc z refluksem

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zszokowana tym jak tak naprawdę mało wiedziałam na temat refluksu. Dzięki książce wiem wsyzysko czego potrzebuje, rozumiem to co powinnam a przedewszystkim czuje się lepiej. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. pani Moniko, nigdy nie czulam sie tak dobrze! Pani ksiązka czyni cuda

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja wdzięczność do Pani nie ma granic. Dawno nie czułam się tak dobrze jak po stosowaniu się do Pani zasad. Chyba przed zachorowaniem się tak czułam

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosze o ta ksiazke mam pytanie moj syn ma tefluks zadkowy i przełykowy moge stosowac ma 14 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo prosze pisać na adres refluksiara@gmail.com

      Usuń
  20. Dziękuję Pani za książkę. Minęły dwa tygodnie i czuję się tak dobrze że mnie to aż dziwi. Przeszły mi zgagi, przeszły bóle gardła. Gdybym mogła to chętnie osobiście bym Pani podziękowała ta tą wiedzę i mądrość jaką nam Pani przekazuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Refluks to straszna choroba od kiedy się nasiliła jestem przemęczony i nie mogę się wyspać.Zastanawiam się nad chirurgiczną metodą leczenia ale najpierw spróbuie porad z pani ksiażki po takich komentarzach jest nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem co bym zrobila bez pani ksiazki. przywrocila mi pani nadzieje na to ze mozna miec refluks i czuc sie dobrze, panowac nad wlasnym zyciem. dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem co bym zrobiła bez tej ksiazki. ona powinna byc wydana, powinna byc rozdawana w aptekach i u lekarza.dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. uratowała Pani mojego syna ktory ma 10 lat i bardzo cierpial z powodu refluksu. leczenie lekami nie pomagalo. teraz, dzieki PANI jest znow radosnym dzieckiem, przesypia spokojnie noce, nie cierpi w dzien. moja wdziecznosc nie ma granic

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem zachwycony pani publikacją. dziekuje, tak jak wszystkim tutaj - mi takze uratowala ona zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  26. W jakiej cena książka?

    OdpowiedzUsuń
  27. pani Moniko, pani metody naturalne zdziałaly na mnie cuda!! pisze aby pani podziekowac za tak wazną i cudowną rzecz jaką jest pani ksiązka. nigdy nie podchodziłam powaznie do innych metod leczenia niz leki, a tu takie zaskoczenie. uwazam ze to co pani napisala jest ogromnie pomocne, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałbym zamówić książkę :) jaka jest cena?

    OdpowiedzUsuń
  29. powiem tak: na początku podchodziłam sceptycznie do metod naturalnych a teraz po trzech tygodniach stosowania ich jestem w stanie odstawić leki i stosować tylko metody naturalne a do tego czuć się super. Podoba mi się że w książce zestawiła pani farmaceutyki z leczeniem naturalnym, na mnie działają Pani metody. pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. z całego serca mogę i chcę polecić książkę, metody działają, co zdziwiło nawet mnie samą bo myślałam że już nic nie zadziała na mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień dobry!
    Dużo tu pochwał :)
    Sama chętnie przeczytam te książkę i zastosuję się do porad. Zwłaszcza, że pojawiają się metody naturalne :) Wszyscy piszą, że dobrze się czują, a ktoś już robił gastroskopię, która potwierdziła poprawę?
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacja, nie wiem jak bym sobie dalej radzila bez tej ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakajest cena książki ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeczytałam, książka jest świetna, bardzo pomocna, dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Książka jest rewelacyjna i wielka szkoda ze nie ma jej w księgarniach w wersji drukowanej. Byłby to hit sprzedaży, może jakieś wydawnictwo się zainteresuje?

    OdpowiedzUsuń
  36. proszę o info na temat książki, gdzie ją mogę zakupić

    OdpowiedzUsuń
  37. Polecam z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy książka jest nadal do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
  39. co moge powiedziec to przede wszystkim ogromne dziekuje. ksiazka przejrzysta, przyjazna, łatwa do zrozumienia a przy tym nieziemsko pomocna

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz spotykam się z tą książką. Koniecznie muszę ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  41. Książkę zamówiłem i zapłaciłem,czy ją otrzymam to się okaże bo pierwszy raz w życiu
    zrobiłem przelew na rzecz anonimowego dostawcy.....(brak takich danych)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziekuje pani Monice za ta książkę. Stos przydatnych informacji

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo dziekuje za szybkie wyslanie ksiazki. zasady wprowadzam w zycie natychmiast. dam znac czy cos dziala czy jest poprawa, ale na pierwszy rzut oka wszystko wydaje sie sensowne i pomocne. pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo pomocna

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam gdzie i jak moge zamowic ksiazke? Jestem juz wyczerpana ...jaka cena ksiazki? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam! Ja tez chcialabym ja przeczytac i uwierzyc, ze moze byc lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam! Bardzo zależy mi na tej książce jak mogę ją zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  48. dziekuje. Ciesze sie ze sięgnęłam po ta pozycje książkowa, ulga niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystko w porządku, transakcja przebiegła bez problemu, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy książka jest jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam, napisałam do Pani e-maila, tylko nie wiem czy Pani odczytuje e-maile?

    OdpowiedzUsuń
  52. gdzie PANI była przez ostatnie lata mojego zycia! do zasad z ksiazki stosuje sie twardo juz ponad miesiac i moje zycie diametralnie sie zmienilo, nie wiem jak pani dziekowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o kontakt w sprawie książki.Mój mail iwona07061974@wp.pl

      Usuń
  53. Wszystko szybko i sprawnie, polecam

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy ksiazka jest pomocna, dla osób ktore maja refluks zoladkowo-dwunastniczy oraz objawy przelykowego oraz zapalenie zoladka?

    OdpowiedzUsuń
  55. Chciałabym zamówić tę książkę.Proszę o odzew

    OdpowiedzUsuń
  56. Napisałam do pani maila,proszę o odzew.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzień dobry, napisalam do Pani maila, proszę o odzew

    OdpowiedzUsuń
  58. Super wpis, każdemu przyda się taka książeczka.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystko w najlepszym porządku,polecam, napisałem maila na refluksiara@gmail.com i następnego dnia Ksiazka była moja. Zabieram się za lekturę. Wiesław

    OdpowiedzUsuń
  60. Czy wy jesteście jakieś tępe? Napisane jest jak wół, żeby pisać na maila. Czy jest napisane, że w komentarzach? Nie. Wy nie potrzebujecie podręcznika od refluksu, a od używania mózgu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:)