Fragment mojej książki


Witajcie, zamieszczam fragment ze wstępu mojej książki:

" Od mniej więcej 12 lat choruję na refluks żołądkowo – przełykowy. Często dokucza mi też zapalenie błony śluzowej żołądka i IBS (zespół jelita drażliwego). 

Rzecz, którą musisz o mnie wiedzieć na początku to to, że mój refluks jest zaawansowany, czyli bardzo uciążliwy – doświadczałam i doświadczam chyba zdecydowanej większości wszystkich możliwych - typowych i przede wszystkim nietypowych - objawów tej choroby. 

Dlatego jeśli twój refluks to jedynie zgaga – szczerze ci zazdroszczę. 

W takim wypadku znajdziesz w tej książce wiele informacji na temat tego, jak zminimalizować częstotliwość występowania zgagi lub jak się ratować, kiedy zgaga już się pojawi.

Jednak zdecydowanie najbardziej chciałabym tym poradnikiem pomóc osobom, dla których refluks to – jak dla mnie - takie codzienne, małe „umieranko”.

Jeśli należysz do tych osób, to ta książka jest dla ciebie. 

Nie jestem jak farmaceutka z reklamy, która poleca ci kolejny lek na zgagę, mimo, że nie wie nic ani o zgadze, ani o tym czy ten lek faktycznie działa.

Jestem raczej jak dobra koleżanka, która wie wszystko o refluksie, bo każdą metodę sprawdziła i przetestowała na sobie i dzieli się tym z tobą, żeby pomóc ci walczyć z chorobą i poprawić jakość twojego życia.

*

Mój refluks to dni lepsze i dni gorsze. 

Musisz sobie uświadomić, że refluks nie jest chorobą, którą
można wyleczyć. Objawy zawsze wracają – pod wpływem złej diety, złego trybu życia, stresu, czy nawet pory roku (tak, wiosna i jesień to najcięższe okresy w roku dla refluksowców –
zazwyczaj właśnie wtedy dochodzi do znacznego zaostrzenia objawów).

Refluks można jednak zaleczyć. "



Jest to fragment pochodzący ze wstępu mojej książki "Refluks Kompletny Przewodnik". W dalszej części książki, na 137 stronach znajdziesz niezbędną wiedzę, która pomoże Ci poczuć się lepiej i zapomnieć o objawach refluksu. 

Znajdziesz tam obszerne rozdziały o diecie, stylu życia, leczeniu farmakologicznym, lekach, o metodach naturalnych, wyjaśnienie tego jak refluks oddziaływuje na Twój organizm, przepisy, wszystko to, o czym musisz pamiętać jeśli chorujesz na refluks i chcesz poczuć się lepiej. 

W książce znajdziesz pogrupowane, dokładnie opisane gotowe reguły i zasady o których każdy refluksowiec musi pamiętać. 

Jedyne co musisz zrobić to przeczytać tę książkę i zastosować się do tych zasad.





Jeśli chcesz zamówić książkę - napisz na refluksiara@gmail.com

Komentarze

  1. Chciałabym zamówić książkę

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie zachecil ten fragment, chce zamowic ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawie napisane, zachęciło mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, jestem zainteresowana kupnem książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o informację jak zamówić książkę.
    Na wysłany wcześniej do Pani e-mail , nie mam żadnej odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry, również chętnie zakupię książkę. Mam prawie 70 lat i nie jestem zbyt biegła komputerowo więc nie wiem co dalej. Nie bardzo wiem jak zamówić książkę.
    Pozdrawiam autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chciała bym zamówić książkę mecze się z tym dziadostwem dwa lata . Pozdrawiam

      Usuń
  7. Chetnie kupię książkę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz:)